UA RU
Пн-Пт: 09:00-20:00
Сб-Нд: 10.00-17.00
×

Гарантійне обслуговування

Зробивши покупку у нашому інтернет-магазині climatplus, ми забезпечуємо Вас надійною гарантією на придбаний товар.

Необхідно знати:

Покупці, які купують нашу продукцію та послуги, можуть розраховувати на низку гарантійних зобов'язань, у тому числі технічне обслуговування після проведення настановних та пусконалагоджувальних робіт від моменту запуску систем в експлуатацію. Гарантійні послуги включають налаштування/підстроювання систем, їх ремонт та заміну обладнання, якщо їхню роботу порушено з вини виробника/установника.

Якщо гарантійний термін минув, клієнт може розраховувати на сервісне обслуговування, що включає техогляди, ремонти обладнання, усунення збоїв у роботі спеціалістами компанії, що виїжджають на об'єкт. Такі послуги можуть поширюватися на системи інших компаній за бажанням клієнта.
Придбана продукція також супроводжується гарантійними зобов'язаннями, взятими він нашою компанією. Тривалість гарантії та всі умови прописані в документах, що супроводжують товари.

Важливо! При отриманні гарантійного талона слід звернути увагу на присутність друку, розглянути умови та вивчити інструкцію до техніки, щоб уникнути можливих порушень, що ведуть до несправностей та порушень роботи. Зберігати отриману документацію необхідно протягом гарантійного періоду.
У разі виходу техніки з ладу та необхідності зробити гарантійний ремонт, потрібно надати касовий чек, заповнений гарантійний талон та цілісність пломб.

Гарантії не діють, якщо споживач порушив умови зберігання, перевезення та експлуатації товару, проводив самостійно ремонтні роботи, встановлення та підключення проводилося з порушеннями, а мережі мають відхилення норм.

У разі виникнення запитань напишіть нам на пошту в контактах